25/03/09

Hefesto


Ola chamome Hefesto, ainda que os romanos chamanme Vulcano. Son o deus mais feo de todos, son torto, algo xorobado e coxo porque cando nacín parecinlle tan feo a miña nai Hera que me guindou do Olimpo. Son o ferreiro dos deuses, eu constrúo os raios de Zeus, as armas dos heroes, e todo aquelo que me encargan. Teño a miña fragua de baixo do monte Etna. Cando me vexades recoñeceredesme por levar o martelo, as tenazas e a bigornia. Estou casado con Afrodita, ainda que Helios (o sol por se non sabedes quen é) dixome que me estaba enganando con Ares. Un dos traballos foi cando Aquiles lle prestou as suas armas o seu amigo Patroclo, matouno Héctor pensando que era Aquiles, o morrer Patroclo os troyanos que dan con as armas que Aquiles lle prestara a Patroclo, nese momento ven a nai de Aquiles a encargrme unas armas para su fillo Aquiles.

1 comentario:

Susana Losada dixo...

Vale, Ivan, non esta mal para empezar, pero tes que completalo algo mais, ademais de corrixir erros. Conta con mais detalle que fixo Hefesto para pillar a Afrodita con Ares e deberias falar tamen do nacemto de Hefesto e os seus defectos fisicos. Tamen podes engadir que fixo armes de heroes como Aquiles. O de xente nova, leña verde, todo e fume. jiji!! sobra en Hefesto, que no era un juerguista. Non ponho acentos nen enhes porque che escribo dende Atenas.