02/04/09

Doniso

Ola, eu son Dioniso, o deus do viño e do teatro.
Si vas a Roma e preguntas por min coñecenme como Baco, aínda que en Grecia as veces tamen me chaman así.
Son fillo de Zeus e de Sémele, miña nai morreu por culpa de Hera que o ser tan celosa, nun ataque de rabia dixolle que co home co que se acostara non era Zeus e mña nai celouse e dixolle a meu pai que si era el que se mostrara como era. Sen querer miña nai morreu fulminada por un raio e como eu inda non nacera, meu pai introduciume no seu muslo ata os nove meses e de ai nacín.
Os meus lugares de culto son: Frixia, Tracia, cimas das montañas (Citerón, en Tebas), Delos, Lemnos, Naxos, Quíos, Corfú, Cos, Lesbos, Pérgamo.
Asi que xa sabedes a rendirme culto!!

1 comentario:

Susana Losada dixo...

Ben Iris, pero estaría ben que engadises algunhas cousas máis que vimos en clase: cales son so compañeiros de Dioniso, como se chaman as súas festas, que pasa nelas, con quen casou... Tampouco estaría demais que explicases que precisamente dos ritos clebrados a Dioniso nace o teatro. Porque non falas de como se lle rinde culto hoxe en día? Que festas coñeces ti en honor a Dioniso?